Reklamáció

A Gomez köteles a ügyfélnek (a jövőbeli fogyasztónak) hibátlan árut biztosítani, az esetleges fizikai és / vagy jogi hibákért a jótállás alapján felelni.

Ha az Ön által átvett áruk hibáját a kiadásától számított két éven belül észlelték, kérjük, jelentse a hibát (az itt elérhető reklamációs űrlapot segítségével), és és küldje vissza az árut az alábbi címre: 

Packeta Hungary Kft-Gomez (ID Ingyenes kód 99700836)
+36 1 400 8806
1044 Budapest, Ezred utca 2,
Login Business Park, Building no B2/11
Hungary

Ha kérdése van, kérjük, forduljon a GOMEZ-hez az [email protected] címen.

A csomagküldést ki kell fizetnie. A bérmentesítés nélküli (portó) csomagokat visszaküldjük Önöknek, ezáltal pénzvisszatérítésre nem kerül sor. Kérjük személyesen ne hozza el a csomagot, postán kell elküldeni legjobb ajánlottan, hogy követni lehessen. A megadott címről a csomagot átadják a Gomeznek. További kérdések esetén forduljon a Gomez Ügyfélszolgálatához

 

A panaszjelentésben kérjük, adjon meg elérhetőségeket, amelyek lehetővé teszik az Önnel való kapcsolatfelvételt a reklamációs eljárás során, csatoljon ehhez dokumentumokat, vagy adja meg a megkötött adásvételi szerződés azonosítására szolgáló adatokat (pl. nyugta  vagy számla sorszáma, rendelési szám, egyéb). A nyugta vagy a számla csatolása nem kötelező, de javasolt, mert ez általában meggyorsítja a kivizsgálási folyamatot.

A panasz a beérkezéstől számított 14 napon belül kerül felülvizsgálatra. Az Ügyfél írásban, e-mailben vagy szövegesen kap tájékoztatást a panasz kezeléséről.

A panaszra vonatkozó részletes információkat a Szabályzat tartalmazza.

A Gomez ugyankkor nem vállal garanciát a továbbértékesített árukra. 

EGYÉB ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KÉRDÉSEK: