Reklamáció

A Gomez köteles a ügyfélnek (a jövőbeli fogyasztónak) hibátlan árut biztosítani, az esetleges fizikai és / vagy jogi hibákért a jótállás alapján felelni.

Ha az Ön által átvett áruk hibáját a kiadásától számított két éven belül észlelték, kérjük, jelentse a hibát (az itt elérhető reklamációs űrlapot segítségével), és és küldje vissza az árut az alábbi címre: 

GOMEZ SP.Z.O.O. SP. K. 
Ul. św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim

A panaszjelentésben kérjük, adjon meg elérhetőségeket, amelyek lehetővé teszik az Önnel való kapcsolatfelvételt a reklamációs eljárás során, csatoljon ehhez dokumentumokat, vagy adja meg a megkötött adásvételi szerződés azonosítására szolgáló adatokat (pl. nyugta  vagy számla sorszáma, rendelési szám, egyéb). A nyugta vagy a számla csatolása nem kötelező, de javasolt, mert ez általában meggyorsítja a kivizsgálási folyamatot.

A panasz a beérkezéstől számított 14 napon belül kerül felülvizsgálatra. Az Ügyfél írásban, e-mailben vagy szövegesen kap tájékoztatást a panasz kezeléséről.

A panaszra vonatkozó részletes információkat a Szabályzat tartalmazza.

A Gomez ugyankkor nem vállal garanciát a továbbértékesített árukra. 

EGYÉB ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KÉRDÉSEK: