A Gomez köteles a ügyfélnek (a jövőbeli fogyasztónak) hibátlan árut biztosítani, az esetleges fizikai és / vagy jogi hibákért a jótállás alapján felelni.
Ha vissza szeretnéd küldeni a kapott árut, használd a DPD ingyenes visszaküldési szolgáltatását, vagy küldd vissza a terméket saját költségedre.
Ha kérdése van, kérjük, forduljon a GOMEZ-hez az [email protected] címen.
A panaszjelentésben kérjük, adjon meg elérhetőségeket, amelyek lehetővé teszik az Önnel való kapcsolatfelvételt a reklamációs eljárás során, csatoljon ehhez dokumentumokat, vagy adja meg a megkötött adásvételi szerződés azonosítására szolgáló adatokat (pl. nyugta vagy számla sorszáma, rendelési szám, egyéb). A nyugta vagy a számla csatolása nem kötelező, de javasolt, mert ez általában meggyorsítja a kivizsgálási folyamatot.
A panasz a beérkezéstől számított 30 napon belül kerül felülvizsgálatra. Az Ügyfél írásban, e-mailben vagy szövegesen kap tájékoztatást a panasz kezeléséről.
A panaszra vonatkozó részletes információkat a Szabályzat tartalmazza.
A Gomez ugyankkor nem vállal garanciát a továbbértékesített árukra.