•   Ingyenes szállítás

  •   -15% kedvezmény az első vásárláskor

Rendelés

A beérkezett rendelés a megrendelttől eltérő terméket tartalmaz?

Kérjük, lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal a megrendelés ellenőrzéséhez.

 

Az átvett csomag sérült?

Ebben a helyzetben a csomag sérülését közvetlenül a futárnak kell jelentenie, ezen űrlap kitöltésével futári reklamáció jön létre.

 

A kapott csomagban nincs visszaküldési űrlap?

A rendelés előnézete az ügyfélprofilban található. A visszaküldési űrlap letölthető a Gomez, weboldaláról, maga a visszaküldés pedig közvetlenül az ügyfél profiljából generálható.

 

Hogyan ellenőrizhetem a méretet vagy egyéb részletesebb információkat a termékkel kapcsolatban?

A válaszért forduljon az Ügyfélszolgálathoz.

 

Tudj meg többet